onsdag 28 oktober 2009

Nu så har jag fotat mina saker som jag handlade i Gävle. Och jag hinner precis göra det här inlägg innan jag ska ut och äta på grekisk restaurang, Sokrates. Vi ska några stycken fira en 50-åring. Hoppas att de har något som passar mig och mina matvanor i min hälsoplan, men jag gillar ju grekiskt jättemycket så det ska nog gå.

Jag fick med mig tre saker från Uthuset. Jag gillar en kryssad ljus tillvaro:


Ett vit stort X som får hålla mitt betong X sällskap på hyllan ovanför sängen.



Två fina ljusstakar köpte jag. De är så fina och Helena hade flera i olika storlekar. De står nu i min gamla hörna på övervåningen. Blev jättebra tillsammans med glaskupan.
Nu är det bäst jag byter om lite. Vi hörs!
Kram Kristina


7 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jättefina saker! De hade en likande ljusstake på Mio i city i Sthlm som jag vankelmodigt stod och höll i och inte kunde bestämma mig för... ångrar jag att jag inte köpte? Japp!!

annika sa...

Mmmm så fint !Ljusstakarna ser väldigt intressanta ut. Hoppas att ni har en god och trevlig kväll. Hörde av S att ni skulle ses och titta på kort.
Kram annika

Mamma C sa...

Mycket fint som du köpt. Hoppas kvällen och maten var lyckad.
Kram Mamma C

Lyckoslanten sa...

Åh, grekisk restaurang som jag gillar! Låter mysigt. Mm... en kryssad ljus tillvaro är en bra formulering. Min ljusa tillvaro kryddas med orange, bl.a. Ha en skön helg!

Emma sa...

Åh, jag älskar verkligen ljusstakarna! Monsterkramar från monsterungen =)

Majas skafferi sa...

Hej! Wow, vilka ljusstakar, vill ha! Även X:et var fint!
Hoppas restaurangbesöket blev lyckat!

Min Skattkammare sa...

Hallåååå.... är det någon hemma!?
Vi kommer i morrn....tralla la!
Ska vi säga att vi ses vid butiken, eftersom det är svårt att säga exakt när vi kommer fram? Vet inte riktigt hur lång tid det tar härifrån.
Jag ringer när vi närmar oss.....
Åhh, så kul det ska bli! Vad gulligt av dig att bjuda oss! :o)
Hoppas att ni hade en riktigt härlig kväll med god mat!
Vi ses snart då!
Kram Kicki