måndag 5 oktober 2009

Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Sommaren tog slut nu, den fanns ända tills jag kom hem från Grekland.

Vi har haft det så bra , för bra så jag tyckte vi kunde stanna. De kanske behöver lite tygkorgar där så kanske jag kunde försörja mig på det :), men då får jag väl sy dag och natt om någon överhuvutaget skulle vilja köpa dem där.

Jag har så många fina bilder i kameran men kortläsaren lyser med sin frånvaro. Trodde i min enfald att det skulle trippa fram när jag var borta men icke sa nicke.

Lilla ön Symi är en pärla. Inget ställe för barnfamiljer eller om man vill hålla igång på nätterna. Men gillar man att vandra, bada, snorkla, åka ut med båt, äta fantastisk god mat, DÅ åker man dit.

Jag hoppas att jag snart har några bilder att visa, för jag vill så gärna att ni ska var jag har varit.

Kram Kristina

5 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Trevligt att du är tillbaka! Tror bestämt att den där ön skulle passa mig... Hoppas att du kan få fram kort vad det lider. Längtar till greklan, men ska som omväxling än en gång testa Spanien. Kram!

annika sa...

Låter som ett skönt ställe. Det var länge sen man ville ha håll-i-gång på kvällen. Nu är det mer på dagen man vill uppleva en masssa. Måsta kännas ruggigt att landa efter att ha varit kvar i sommaren. Har aldrig varit i Grekland.
Hoppas att kortläsaren dyker upp annars finns det ju folk som kanske kan det på något sätt.
annika

Mamma C sa...

Välkommen hem igen. Låter som en riktig underbar mys ö. Nu får du leta efter kortläsaren.
Kram Mamma C

Vardagens guldkorn sa...

Låter härligt! Underbara bilder du visade i förra inlägget! Välkommen tillbaka till verkligheten igen då ;0)
Kram Linda

Fröken Fräken sa...

Jag förstår dig verkligen! Jag skulle också ha valt att stanna där vid Medelhavet. Särskilt nu, en kall oktoberkväll när de hotar med snö och trafikkaos imorgon.... blä! Hoppas du nsart kan njuta av dina foton åtminstone och drömma dig tillbaka...

Men! Tack så mycket för dina snälla ord! Jag blir ju helt generad!!