onsdag 30 september 2009

Ombyggnad

Hej

Vi har gjort om här hemma lite. Vi fick för oss att bygga ett poolhus, skönt att kunna ta sig ett dopp efter jobbet. Och tänk vad fort det gick.



Nya krukor är inköpta och jag ställde dem i trappen ner till vårt frukostrum.

Eftersom det brukar ta sådan tid hemma hos oss när vi gör om, så anlitade vi denna gång en trädgårdsdesigner. Jag kan rekommendera honom han är grek.



En fin låda hittade jag på ett loppis sär det fanns hur mycket som helst och bra priser.
Men nästa vecka när jag vaknar är allt detta en dröm, men just nu verklighet på lilla ön Symi. En helt fantastisk liten ö med en stad som klättrar upp för bergen. Vi har på dagarna vandrat till olika stränder och badat, och just nu sitter jag på vännernas terass och bloggar.
Må så gott fler bilder kommer en annan dag.
Kram Kristina


6 kommentarer:

Mamma C sa...

Hahahhah, du skoja på mig va. Så himla mysigt och fint det ser ut att vara. Ha det så bra, för här hemma är det grått och kallt.
Kram Mamma C

Lyckoslanten sa...

Ojoj vad du fick mig fundersam! Kul! Men såå härligt det där måste vara. Min tur om en dryg vecka, vilket känns overkligt! Ha det skönt! :o)

Vardags-mirakel sa...

Hihihi det var kul! Ha det så bra på semestern, visa mer bilder snart! Kram Eva.

Majas skafferi sa...

Hej! Tyckte väl det lät lite för bra för att va sant ;)! Vad härligt, njut nu för här är det rejält väderomslag,det var minusgrader i natt!
Ha en fortsatt skön semester!

annika sa...

Mmmmmm så skönt med semester. Undrar om det inte är fler från dina trakter som är ute på samma ö?
annika

Min Skattkammare sa...

Det var värst vad ni ligger i!
De tropiska växterna trivs väl särskilt bra nära Kvarntorpshögen.
;o)
Jag var med maken dit upp, och det pös upp nåt mystiskt ur marken både här och där!
När är tygbutiken öppen.....och cafét? :o)
Kram på dig vännen, välkommen hem!
Kicki