onsdag 21 oktober 2009

Liten hylla

Kommer ni i håg den här lilla hyllan jag köpte på loppis för säkert en månad sen? Nu har den blivit vit och fått en plats i badrummet.




Söt liten hylla som jag tror jag kommer ha min borste och parfym i, låter väl flärdfullt.
I helgen ska jag åka till Gävle och hälsa på lilla tjejen och jag tänkte besöka Uthuset. Det ska bli så kul att se Helenas nya affärer. Jag har varit i Uthuset förut när hon hade det hemma på tomten, spännande att se affären nu. Hoppas jag kommer till Majas café också för det är så mysigt. Kanske jag ska försöka ta lite bilder och visa er.
Kram Kristina


Tillägg: Jag var på IKEA idag, jag höll för ögonen så jag inte skulle se julen, och någon matta blev det inte.

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Den blev riktigt tjusig med den vita färgen.
Kram mamma C

Fröken Fräken sa...

Hyllan blev så söt i vitt! Och nejdå, inte är jag alls avis på dig som får fara till Uthuset... jag håller på och försöker genomdriva att vi med jobbet ska fara till Ylva Skarps butik när vi har julavslutning i december.. det går lite sisådär!

Min Skattkammare sa...

Ja, i den där fina saken måste du ha nåt flärdfullt! ;o)
Klart att du måste visa bilder från din utflykt!
Kramis

Lyckoslanten sa...

Hyllan blev jättefin som vit och visst ska du ha parfymer där. Man vill lura sig själv att man är flärdfull när man radar upp de där flaskorna... :o)

Majas skafferi sa...

Hej! Tänk vad bra med återanvändning,miljövänligt och billigt! Tack vare det kan du väl unna dig nåt fint på "uthuset"! Trevlig resa!

Emma sa...

Vad fint det blev! Tänk vad man kan förnya saker bara genom att måla om dem =) Och vilken billig förändring dessutom, perfekt! =D Kram!