måndag 19 oktober 2009

Nästan klar

Vår hall har nu fått sina lådor på väggen. De inköptes i våras och i helgen kom de äntligen upp. Nu kan jag ha sjalar och vantar i dem då det är vinter.
Ovan för dem har jag tänkt ha något väggord, fundrar bara på om jag ska göra något själv eller köpa färdigt. Har kollat på nätet och den text jag vill blir dyr, ca 1040 kronor. För mig blir det lite för dyrt i alla fall. Jag är så nöjd med lådorna som kommer från Indiska, blev så fint.




Den här säcken köpte jag förra året i USA, norr om Boston.







Ha en skön höstvecka.
kram Kristina



9 kommentarer:

Sara sa...

va fint det blev

annika sa...

hej Kristina! Det ser jättefräscht ut i hallen. Välkomnande och ljust.Väggorden är inte billiga precis.Ska på ett möte nu med jobbet, ja med S om dataprogram.
annika

StrandviksVillan sa...

Du har verkligen fått till en så fin förändring i hallen, minns dina före-bilder!
Dom där lådorna har jag tummat huuur många gånger som helst, men aldrig köpt för att jag inte vet var jag skulle placera dom...
Fast i arbetsrummet skulle väl ändå nån få plats...?

Hoppas du mår bra och att allt löper fint med dieten.
A-C

Emma sa...

Vad fint det är i er hall! =) Kramar från monsterungen

Mamma C sa...

Blev snyggt i hallen och dessa lådor var super. Jag har oxå kollat in väggord. Det blir lite för dyrt när jag kåpat ihop något eget.
Kram mamma C

Lyckoslanten sa...

Vilken fin hall du har! Var sak på sin plats. Tycker det låter dyrt med väggord. Mitt Carpe Diem blev typ en tredjedel av den summan. Ha det gott!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken härlig hall!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Min Skattkammare sa...

Åhhhh..... så fint!
Där ska man snart få hänga sin jacka!
Ljus och fin är den, er hall. Det är bra så man ser när man ska knyta skosnörena.
;o)
Må väl!
Kram Kicki

Emma sa...

Jag hoppas att migränen ger med sig så att du får sova ordentligt inatt. Kramar!