söndag 1 november 2009

Liten bloggträff!

Hej
Dagarna rullar på, helgen har gått. Vi har umgåtts med både vänner och familj. Hade en så trevlig inledning av helgen då vi hälsade på A och S som vi var i Grekland med.
Tack för så god mat och en kul kväll!!!!
Vi åt grekiskt så klart, moussaka, grekisk sallad, tzatziki, halloumiost, kycklingspett, klyftpotatis och en helt underbar efterrätt, lemoncurd blandad med yoghurt med fruktspett till, mmmm......

Imorgon förstår ni ska jag och Kicki, Min Skattkammare, träffas och en kompis till henne. Det blir en liten bloggträff. Vi ska till en tygaffär uppe i skogen där jag bor och sen hem till mig för att äta lite. Vet ni vad jag kommer att bjuda på? Fisksoppa skaldjur och surdegsbröd, kaffe och en liten pralin från Venus choklad i Askersund. Men säg inte det till dem nu för det blir en överraskning hi hi...

Ha det bra i höstrusket!

Kram Kristina

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Så mycket god grekisk mat du har ätit. Så kul med en liten bloggträff. Hoppas ni får det trevligt.
Kram mamma c

Lyckoslanten sa...

Hihi, hoppas att inte bloggvännen läser det här då! Naminam, vad det låter gott med grekiskt. Ha en bra början på veckan!

annika sa...

Mums så gott ni verkar ha ätit. S sa att ni skulle träffas i helgen och kolla foton.
Kul med bloggträffen. Vi var på Min Skattkammare för första gången i lördags. Har bara inte blivit av men jag brukar vara i de trakterna ofta. Kicki hade ju massor av trevligheter. Hälsa henne!
Tygaffären ni ska till tror jag att jag var i förra sommaren. Verkade vara en välfylld affär med många fina tyger. Minns inte namnet på den. Men jag var på hemväg från ett besök i ett sommarstugeområde vid en sjö där omkring.
Ha det gott! Kram annika

Gårdsromantik sa...

Låter spännande med en tygaffär ... i SKOGEN!

Ser fram emot bilder.

Vad roligt att du är med i tävlingen.

Kram Maud

Ett Vitare Hem sa...

Vad mysigt med en liten bloggträff!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Fröken Fräken sa...

Grekisk mat och tygaffärsbesök - kan det bli bättre?! Trots att jag har hela tygskåpet fullt med tyger så säger jag inte nej till fler...

Jodå, tänk vad man får experimentera, balansera, mixtra för att åstadkomma lite foton till bloggen! ;-)