torsdag 12 november 2009

Nu har jag hittat ett ord jag tycker om " VINTERPYNTA", de ska jag nog ägna mig åt. Det är mer vad jag gillar än att börja julpynta nu. Det måste finnas någon mellanting mellan höst och jul.

Det var jag kikade in till bloggen Strandviksvillan jag fick inspiration. Titta in och se på hennes fina bilder hon tar.

Nu ska jag till jobbet. Idag var jag ute och gick nu på morgonen en halvtimme, så skönt. Då vaknar man till och känner sig nöjd att man varit lite hurtig.
kram Kristina

3 kommentarer:

junhe sa...

tack för tipset med strandviksvillan =)
och lycka till med vinterpyntet *hihi*

ha en fortsatt bra vecka/ kram junhe

Petra C sa...

Åh, vilken bra idé. För nu börjar jag också få ryckningar i pyntarfingrarna.

Min Skattkammare sa...

I morse hade Kung vinter pudrat näsan, tror jag, för det låg sånt där överallt.
Men vinterfint var det! :o)
Det kom en sur kund i lördags och muttrade över mina tomtar....det kändes inget vidare.
Nästa som kom sa precis tvärtom......
Åjne våjne, tänkte jag då, ska jag stå på det vänstra eller högra benet. Men jag satte mig istället och tänkte att hur man än vänder sig är ändan där bak! ;o))))
Vinterpynt är väldigt mysigt.....skogens skatter gillar jag!
Kram på dig!
Kicki