onsdag 25 november 2009

Tygkorgar till salu

Tänk vad roligt det är när man sytt saker som andra tycker om. Jag blir så glad i hjärtat. Nästan allt jag har sytt upp har blivit sålt. Jag tänkte att om det är någon som vill handla en tygkorg går det bra. Med reservation att tyget kan vara slut.

De finns i tre storlekar, stor 150 kr, mellan 75 kr, liten 40 kr. Och så tillkommer frakt också.

Nr 1
nr 2

nr 3


nr 4

nr 5

nr 6


nr 7

Maila mig på lyktorochtyg@hotmail.com
Ha en trevlig dag!
kram Kristina




7 kommentarer:

annika sa...

Hej kristina!
Jag gillar också att sy dessa tygkorgar. Det är så kul att kombinera tyger med varandra. Fin krans som du köpte.
Äntligen, idag kom jag ihåg att posta. Är lite ur spår efter en förlust i förra veckan, har liksom tappat farten. S vet vad det är.
Kram på dej! annika

junhe sa...

hej och tack för kommentaren hos mig =) du har verkligen gjort söta påsar och jag är intresserad av tygpåsen nr 2 (men endast om du kan spara den åt mig tills jag kommer hem från min semester, jag har lagt varenda sparad krona på reskassan, så jag kan inte betala den nu *hoppas*)
vi åker till hua-hin där vänner fixat ett boende åt oss =)

ha dt gott/ kram junhe

Mamma C sa...

Så kul för dig att försäljningen går bra. Men det är ju fina saker du gör oxå.
Kram Mamma C

Min Skattkammare sa...

Jättefina allihopa!
Min favorit är nr 5.
Men käraste vän.....är du inte pigg....eller är du pig!? ;o)
Hoppas att det går över fort, för det där nöffandet kan vara riktigt farligt i juletider!!
Du tog alltså ingen spruta....?
Jag har inte tagit någon än, velar fortfarande.....
Jag tar en lunchrast, men nu är den slut!
Krya på dig.....och snälla, var tyst! ;o)))
Kramis Kicki

Min Skattkammare sa...

.....bara jag som tittar till dig lite...
Mår du jättedåligt? Jag hoppas att det snabbt passerar så du kan njuta av advent.
Kraaaam

Vardagstugg sa...

Trevlig helg till dig med! Vilka fina korgar du syr! Gillar nr 6 jättemycket =) Önskar man var vän med symaskinen men icke..;-)

Annelie

StrandviksVillan sa...

Fina fina korgar!
Ser att du sytt av tyget som jag har som köksgardin :)
Jag gillar också särskilt mycket tyget som ser ut som en dagstidning, det är kul.
Vi använder korgen jag fick av dig varje dag, i den har jag lillens "pillerburkar" nära till hands.

Hoppas du har det bra och njuter av adventstiden!
kram Ann-Christine