torsdag 5 november 2009

Skatter

Titta så fina skatter jag fått av Kicki från Min skattkammare. TACK så väldans mycket. Hon ville retas med julpolisen lite med att ge bort julsaker i november.

En fin glaskula som fick sin plats i hallen. Jättesvårt att fota en genomskinlig glaskula kan jag säga.



Dessa kort var bara för söta, gamla foton med glitter på.

Å så julkort, det var bra för jag gillar att skicka julkort. De är så fina och Kicki har målat dem. Ja inte just dessa men de är designade av henne.
Jag har köpt något på Designrummet men det visar jag en nästa gång.
Kram Kristina


8 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Är det julafton redan!?? ;o)))
Är inte det lite väääl tidigt?
He he he.......
Hujedamig vad det snöblaskar, nu vet man hur det känns igen. Hade liksom glömt att det är ganska ruggit och trist.
Mörkret gör mig lite seg, vill inte göra något alls. Och så har jag blivit skumögd med åren. jag tror att jag ska sätta upp lysrör i varenda rum så jag ser nåt!
:o)
Ha en mysig kväll!
Kram kicki

Lyckoslanten sa...

Härligt med omtänksamma människor. :o) Jag spjärnar nog emot att inte dras med för tidigt med julbestyr men jobbar man i skolvärlden blir det en hel del med tiden. Ha en skön helg!

Min Skattkammare sa...

.....bara jag....
Nyfiken i strut var inne på Sarons hemsida.
En viss fru syns här och där.
;o)
Ha en skön helg!
Kraaam

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka fina presenter!
Ha en fin kväll!
Kramis/LenaS

Fröken Fräken sa...

Finfina saker! Och roligt att någon trotsar julpolisen ;-)

Åh, starta pysselskola, det vore sannerligen något. Fast jag är inte så bra på att pyssla på beställning eller mot betalning.. det tappar liksom tjusningen då!

annika sa...

Klart att du kan sy en Tilda. Maila mig så får du mönster.
Jo jag fick med några kort från Kicki också, hon är duktig hon.
Kram annika

Min Skattkammare sa...

Här kommer en kraaaam!
;o)

Majas skafferi sa...

Hej! Ja, det behövs sannerligen julpoliser, den saken är säker! ;)Kom gärna till den här stan, du kan lätt arrestera en hel hög syndare..grr! ..såg 3 st.elljusstakar i fönstren på olika hus nu på em! Varför måste folk börja flera veckor innan, för att på annandag jul börja plocka bort julpyntet? trist tycker jag!
Ha det!