tisdag 10 november 2009

systuga

Nu är det tygkorgar på gång! Jag ska vara med på en liten julmarknad nästa vecka så maskinerna går varma här hemma. Jag hinner inte göra några inlägg märker jag. Jag tänkte ju visa vad jag köpte på Designrummet, men det är så mörkt när jag ska ta kort så det får bli nu i helgen. Men det är något man har på stolar.

Det är så roligt att sy igen. Jag har hållt upp i höst just för att jag får så ont i armarna . Men nu är jag mycket bättre. Jag kanske inte vågar lova att visa alla tygkorgarna i bloggen för jag kanske glömmer det. Det är jag bra på, att glömma saker. Ni skulle bara veta vad jag kan glömma och virra till saker. Hoppas inte min dotter Sara läser detta.

Ikväll har vi på jobbet varit på Norra Vätterns hotell på spa/relax. Så fint var det där och jätteskönt. Jag är så ren nu och alldeles avslappnad. Lyxade till det och tog ansiktsbehandling med massage och lermask. Jag är minst 10 år yngre :)

Jag är så glad att jag har fått lite anhängare i min julpoliskår. Tänk så magiskt det blir när man har jul när tiden är inne. Idag såg två ställen där man satt upp julbelysning, inte kul. Jag vill spara på det.

Ha en bra fortsätt vecka, bara tre dagar kvar till helgen.

kram Kristina

4 kommentarer:

Livet i träsket sa...

Oj, vad jag också skulle vilja besöka "Uthuset". Jag ska också sy lite nu snart, har gått med i en julpyntsswap. Kul!

Sara sa...

ha ha jag läser!

Lyckoslanten sa...

Nu verkar det som om du har massor med inspiration! Visst skulle de vara roligt med alla korgarna på bild, men huvudsaken man dokumenterar processen eller som Karin Boije skrev: "Det är vägen som är mödan värd"! Lycka till med korgar och det andra.

Min Skattkammare sa...

Du glömde inte bort oss där ute i skogen vid butiken! ;o)
Åhh, du har också pyssel på gång, så fint det kommer att bli!
Nääää.....vi finns ju kvar, vi tar det lite lugnt med bloggen.
;o)
Stor kram
Kicki