söndag 16 november 2008

Barnbarn och "fönstershopping"

Hej

Schwiss sa det så var helgen över... trodde den skulle bli lugn, det blev den delvis. Jag eller vi fick ett överraskande besök, lilla tjejen från Gävle kommer till farmor. SÅ KUL ( måste skrivas med stora bokstäver). Mormors lilla Max har också varit här så jag börjar känna mig som småbarnsförälder igen vid 45+. Nu ska inte skriva mer om hur sjukt kul det är att vara farmor och mormor för då tröttar jag ut er.


Jag hittar så många roliga bloggar att läsa tex I Villa Grå och Sjabbig men chic.
Och så brukar jag roa mig med att "fönstershoppa" i flera webbutiker.


Här kommer bilder från Fridas gård som lite inpsiration.

4 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Visst är det roligt med alla nätbutiker...gäller bara att hålla i plånboken.
Kram Lotta

StrandviksVillan sa...

Klart du ska ta åt dig utmärkelsen! Det var ju meningen!

Ja, jag som har tre barn hoppas förstås på många barnbarn som inte bor för långt borta. Vi har präntat i äldste sonen sen han var riktigt liten att han måste stanna i hembyn, hihi ;)

OJ så fina saker du har sytt! Du ska absolut göra några vimplar också, det är jättekul att sy dom! Jag gillar särkskilt det rutiga hjärtat...
Ha det bra, kram Anki

Livet i träsket sa...

Ja, jag känner mig lite som en julpolisförrädare men jag var sååå sugen på Lussebullar och slog till! Så fina saker du har sytt!

Sjabbig men chic sa...

Vad kul att du har länkat till mig här. Du får gärna berätta mer om hur det är att vara mormor och farmor för är det något jag ser fram emot så är det att bli det. Jag är en sån där som inte vet hur jag ska stå ut i mellantiden, du vet när de flyttar hemifrån och innan det kommer smått igen. Fast ändå så vill jag ju inte att barnbarnen ska komma för tidigt. Lite tidigt kanske med tanke på att älstingen är 15 åroch minstingen 11 år. Men vadårå!

Lisa