torsdag 6 november 2008

Gustav Adolf

Idag stämmer det med historien... "Dimman låg tät... Slaget vid Lutzen 1632. Vi haft det så hela dagen.



Ångrar vissa saker jag ätit idag, kan beror på att jag nyss sett på "Du är vad du äter", jag kan bekänna att jag druckit en cola idag, och ätit ett vaniljhjärta + en Gustav Adolfs bakelse!!! Mmmm. ..men jag har gått 3,7 km, antagligen för lite för Skipper. Det skulle vara intressant att se hur mycket man själv äter på en vecka, allt uppbullat på ett bord. Eller också inte..Sist jag kollade så låg mitt BMI på 24 tror jag.



Har hittat flera intressanta bloggar, det finns så många att jag inte vågar leta för mycket.
Helena Skarp har startat en blogg, hon har butiken Uthuset. Jag besökte den i september, jättemysig. Sen har jag hittat Beas Barnslikheter, det har säkert ni redan gjort men för mig är hon nyhittad. Kul med sybloggar eftersom jag gillar att sy. Imorgon ska ni få se vad jag sytt klart i veckan.
Sov så gott.

(Jag är så nyfiken på vilka alla är som läser min blogg, tänk om man kunde se er, tack för att ni är med.)

1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Ja, jag är ju här då och då, men kommenterar tyvärr inte alltid...

Kul att få se köket! Jag gillar också varma färger blandat med vitt. Tror nog att vitrinskåpet och soffan skulle bli väldigt vackra i vitt... Sen så vet du väl att vi har gula kökstapeter också och jag trivs INTE med dom, men jag får nog stå ut ett tag till :P Inget illa ment om dina tapeter, hoppas du förstår... Men jag får inte mina att gå ihop med några textilier eller annat pynt, så jag skulle hellre ha vita väggar, eller åtminstone nån ljus nyans.
Ha det riktigt bra i helgen bloggkompis! Kram Anki