tisdag 11 november 2008

Tisdag

Hej
Nu blev det ett litet uppehåll. Så blir det ibland när annat tar tid, jag bloggar för att det är kul att skriva och visa bilder. På så sätt ger jag tillbaka till alla andra bloggare som ger mig så fina bilder och intressanta saker att läsa.

Ibland ställer jag mig fråga varför jag har en blogg och då kommer jag fram till det jag nyss skrev. Utan stress, för blir bloggen ett måste i livet och gör mig stressad då får jag nog fundera på vad jag håller på med.

Har idag varit och lyssnat på en som har rott över Atlanten på 94 dagar och det blev en resa med att bara försöka överleva. Jätteinressant.

Vi hörs igen, nu är det bilder på gång med saker jag sytt. Det kom av sig lite eftersom min helg blev lite annorlunda. Mormors lilla Max har varit inlagd på sjukhus också i helgen. Men är nu på bättringsvägen. Allt ordnar sig.

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Ja en del utmanar då sig själv...94 dagar roendes på Atlanten...sådana behov har jag tack och lov inte...men visst är det spännande med sådana personligheter.

Ibland händer saker som får en att stanna till och fundera...

Kram Maud