onsdag 16 april 2008

Öppen dörr!

Välkommen in, nu så öppnar jag dörren till mitt hem, eller vårt hem för de bor fler här.

Ni som är måla-allt-i-vitt hoppas jag vågar kika in också.




Så ser det ut när man kliver på, denna vägg vill jag göra om, övertalning pågår.


Tycker inte ni att den skulle vara snygg med en vit tapet med mönster i vitt.


Golvet som ni ser är ett björkgolv.




Vår hall är inte stor, här är den andra sidan.

Dörren där går in till mitt syrum, bibliotek, gästrum och datarum.

Den kommer öppnas en annan dag.



Kransar kommer kransar går och lyktor likaså!

Kanske dags för en annan krans nu.

Och här är jag!

Fortsättning följer.......

2 kommentarer:

Stina sa...

Jag tycker att det ser väldigt fint och mysigt ut. Kramis :-)

Anonym sa...

Va bra kortet på ängeln blev =)