måndag 7 april 2008

Hemma igen!


tänk vad helgen går fort eller vad ett år går fort, nu har vi firat lillisen som fyllde ett år. Vi åkte upp i lördags och fick en en jättegod lunchbuffé när vi kom fram, potatissallad två olika, sallader, veggo spett och cournfilé, rostbiff och bröd, smaskens. vi hann med ett besök till en stor loppis också mellan paketöppning och tårtätning.


Nu ska ni få se vad hon fick mer i present:





en Bobbycar





och en äppelgrön fleecetröja med rutigt foder, Nina design


och även Ninas Mamma fick present



tygkorgar att ha vitlök och frukt/bröd, My Brand (alltså jag själv som sytt)


Imorgon ska ni få se mitt loppisfynd.

Hej då


Bless us , O Lord, and these

your gifts, which we are about

to receive from your goodness

Through Christ our Lord

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att läsa din blogg! Jag var lite osäker ifall du hade sytt lavendelpåsen jag fick av dig och det hade du ju :-). Fortsätt att inpireras och sy av hjärtans lust. Stor kram Ingela
Ps sidan var fin, tycker jag.

Anonym sa...

Hej igen!

Det var fina bilder du hade tagit! Publicera gärna fler :-) kanske maken vill vara med på bild!!!
/Ingela

Lyktor och Tyg sa...

Tack Ingela, va glad jag blev när jag såg att du hade kommenterat. kÄnns jättekul. Jag älskar att sy nu.
Det kanske kommer en bild på maken så småningom vi får se.
Kram