måndag 28 april 2008

Fredagkväll

Nä ni läser inte fel, jag har fått haft fredagkväll i kväll, Grekisk restaurang och bio!!

Min man har jobbat helg och är ledig nu, så det blev in till stan för han ville shoppa, det vill han bara när han ska in på Dormy ( golf-bonusen bränner i fickan). En ny grill inhandlades också, när vi i helgen tog fram den gamla var det mögel i den, blä så äckligt. Antagligen av det fuktiga väder vi numera har på vintrarna.

Vi såg filmen Varg, jag tyckte om den, långsamt tempo, naturen, Peter Stormare gjorde det bra.
Mm mysig fredagkväll, synd att man ska upp å jobba i morgon, jag får sluta låtsas nu och gå å lägga mig.

Ps längtar till mina kära i Gävle, vill gosa med lilltjejen, hur ska man ordna det tro?

1 kommentar:

Stina sa...

Vad mysigt det där lät.;-) Kram