onsdag 22 april 2009

Hallen del 3



Gissa om jag är nöjd!


Jag tycker det blev så fint. Vi har satt upp spegel och rockhängare idag. Den som min svärfar gjorde för minst 20 års sen och som vi har haft i garaget för att hänga upp jobbarkläder på. Det är särskilt roligt för min svärför lever inte längre och nu påminns vi om honom när vi ser den fina rockhängaren han gjort.


Till höger om hängaren är det lite tomt än men jag ska se vad det kan bli där, kanske några fina fack att ha vantar i.
Lägger in en bild på hallen som den såg ut före, så ser man vilken skillnad det blir.

Tack alla härliga bloggare som lägger ut bilder på era hem så man blir inspirerad. Hoppas att jag kan ge tillbaka de jag får och att någon kanske blir inspirerad av mina bilder.
Kam Kristina

11 kommentarer:

Mamma C sa...

Så fint du fick det i hallen. Det är ju tur ibland att man inte slänger allt man tröttnar på.
Kram Mamma C

Leamarlené sa...

Oj vilken skillnad....blev super fint. Gillar rockhängaren..jätte snygg.

Kram, Marlené

junhe sa...

vilken förändring det blev *suck* vill också ha så *hihi* vår hall ska vi ta itu med så fort jag blir frisk och vardagsrummet som har lika röda tapeter som din hall innan förändringen ska min man fixa till nu i maj-juni!!!!!!!!!

ha en solig dag (här skiner solen som aldrig förr och det är redan 15 grader varmt)

kram junhe

Emma sa...

Det blev ju jättebra i hallen! Jag tror att det skulle bli fint med såna där fack som jag har mina vantar i, dom finns att köpa på Indiska =)

Fröken Fräken sa...

Härlig skillnad! Jag skulle föreslå några fack i metall, så att spegelfärgen går igen. Det tror jag kan bli bra!!

Hanna sa...

Jätte fint blev det!
Hanna

Vardags-mirakel sa...

Så fint det blev! Ha det bra, kram Eva.

Mamma C sa...

Jag och recept man tager vad man haver. Men på ett ungefär hade jag detta. 50g jäst, 6dl. kallt vatten, 1dl. olja, salt efter behag, 1dl. linfrön, 2dl. russin, rågmjöl + grovt rågmjöl tills degen känns smidig och bra. Min jäste från 07.00 till 17.30 i rumstemperatur. Sedan fick den jäsa i ca.30 minuter på plåten. Satte ugnen på 250g sänkte till 175 så fort brödet satts i ugnen. Grädda i 30 minuter.
Kram mamma C
Kram mamma C

Livet i träsket sa...

Jättesnyggt blev det!!

Min Skattkammare sa...

Tänk vilken skillnad det blir när rummen blir ljusare, jäätefint!
Jag förstår att du är nöjd!
Skönt att ha sånt där gjort inne nu när man börjar kunna vara ute igen.
Önskar dig en riktigt härlig vårhelg!
Kram Kicki

Britt sa...

vilken skillnad det blev! Jag förstår att du blev nöjd!

vilken härlig känsla att möta det här fina och minnet när du kommer in genom dörren...

Kram Britt