torsdag 22 maj 2008

Hur glömsk kan man vara?




Idag skulle jag enligt min lilla planering i början av veckan, dricka en caffe latte och fundera på att jag snart har semester. Men det blev det inte!
Utan förmiddagen gick så fort att när jag cyklade till bussen, kom jag på att jag glömt att ÄTA. Hur glömsk kan man bli? Jag får skylla på att det kom en kompis och hämta tyger och vi tog en kopp te med italienska mandelskorpor till.


Men men jag köpte mig en tunnbrödrulle med mos å korv i, tänkte den äter jag upp på bussen. DET får man inte!!! Skyltar på bussen, ja ja tänkte hungriga jag när jag smygåt den nerkörd i väskan. Snacka om välfärdsproblem!
Imorgon ska jag äta sparris! Tror jag....
Ps. Ska ni se om Perelli vinner ikväll?

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Ser hur du sitter och smyger med din bricka på bussen. Hur mycket mos hamnade i väskan.
Kram mamma c

Broarne sa...

Den dagen jag glömmer att äta ska jag skriva upp i almanackan...:o)
Annmarie

Broarne sa...

Hej
Nu kan du se vad jag gjort med mina tyger.
Annmarie