onsdag 28 maj 2008

Chicken alá student

Onsdag



Ännu ett steg närmare studenten. Jag vill gärna ha så mycket som möjligt förberett, vill inte stressa som en tok sista dagarna. Vi har lite annat för oss också, nämligen natten efter studenten drar vi over there, USA, och är borta 23 dagar närmare bestämt. Så spännande!!



Idag har det alltså blivit kycklingspett, som har legat i marinad och sen ugnsstekts.








bbbbbbbbbbbbbbbbbb


Igår var jag hos Susanne i Designrummet, hon hade nästan sålt slut på mina brödkorgar i tyg, jätteroligt.


Då fick jag se att hon fått in något jag ville ha, något man kan använda....


Ja ni får gissa...vad kan det vara?


2 kommentarer:

Mamma C sa...

Så goda kycklingspetten såg ut. Vad kan detta vara för något??
Kram mamma c

Livet i träsket sa...

Smarrigt! Skulle inte ha något emot att mumsa i mig några av de därt spetten. Oj, så roligt att ni ska till USA, avis blir jag, kan du nte berätta mer om vart ni ska, vad ni ska göra osv?