torsdag 3 december 2009

Här kommer ett litet livstecken så ni inte tror jag är helt borta. Jag är otroligt trött efter febern förra veckan, med nu är det äntligen fredag imorgon. Jag har släpat mig igenom veckan.

Igår var jag hos min syster en stund på kvällen, och jag ångrade att jag inte hade kameran med mig. Så fina kort jag hade tagit i så fall, men det kan bli en annan gång. Hon hade så fina adventssaker jag kunde visa. Jag kanske ska göra en blogg för min syster för där händer det alltid något i inredningsväg, och mycket fortare än hemma hos mig.
Må så gott!
Kram Kristina

4 kommentarer:

annika sa...

Skönt att du är på benen igen. Har du vaccinerat dig eller hur var det? Jag har inte gjort det än eftersom Previa flyttar fram sina tider hela tiden, vecka 51 ska lärarna ta...då är det jullov så vi kan vara sjuka...
Kram annika

Lyckoslanten sa...

Ja nu får man hoppas att man inte blir sjuk till jul. Kanske du har ditt över då. Jag har inte för avsikt att vaccinera mig. Visst borde man gå med kameran runt halsen för att fånga det för stunden speciella. Ha en skön helg nu och hoppas du får nya krafter.

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad skönt att du piggnat på dig, hoppas du får en fin helg!
Kramis/LenaS

Mamma C sa...

Inte kul att vara sjuk, så det är skönt att det går åt rätt håll med dig. Ha en fin och bra helg du med.
Kram mamma C