onsdag 4 mars 2009

Jag har bestämt mig för att vara med i Marsutmaningen använd det du har. Hoppas jag klarar att få färdigt en grej i veckan. Spännande att se vad andra skapar också.
Reglerna är följande:

1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på).
2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under mars månad.
3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt).
4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.
5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/ Där läggs länkar till varje deltagare ut så man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!

Lycka till allihop inklusive mig själv!

Kristina

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja, lycka till med ditt skapande.
Kram Mamma C

Vardags-mirakel sa...

Ska bli spännande att se vad du hittar på varje vecka!Kram Eva.

Leamarlené sa...

Vilken rolig utmaning. Lycka till och ser fram emot någon utlottning av det du gör i mars.

Kram, Marlene

junhe sa...

kul utmaning och lycka till! ska fundera på om jag ska vara med....
ha en bra torsdag/ kram junhe

Anonym sa...

Lycka till med ditt skapande.
Spännande att se vad det blir.
Kram