måndag 14 juni 2010

Loppisreklam!

Nu gör jag lite reklam för ett Loppis i Laxå.
Vägbeskrivning från Örebrohåll:
Kör E2o till Laxå, Vid Marin och Fritid sväng vänster ( hoppas det är skyltat där ifrån), kör rakt fram.

LOPPIS
i Lillstugan, Prästtorp

Lördag 19 juni kl. 10-17

Nästan nya saker blandat med äldre:
Texstilier, husgeråd, möbler (pelarbord m m) blomkrukor, prydnadssaker, ljuslyktor för bord och väggar, julsaker, sparbössor o annat smått o gott.

Kaffeservering ute om vädret tillåter.

Kom och fynda om du vill "sätta bo" eller bara förnya ditt hem.

Jag tror jag hinner dit innan det stora bröllopet :)
Kram Kristina

8 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Ja, om det vore (låg) nära mig ... men, tyvärr.
:)

Ett Vitare Hem sa...

Åh ska lägga det på minnet här om vi kommer åt det hållet ;o), tack för tipset!
Ha en fin dag!
Kram/LenaS

annika sa...

Åhh så kul....men vi är i London då.
Men tack för tipset!
Kram annika

Black Iris sa...

Hej på dej!!!!

Loppis i alla former är alltid roligt. Man finner alltid någonting som man inte visste att man behövde.
Fin blogg du har förresten. Jag vet inte hur jag kom hit men nu har jag kikat runt i alla fall och kommer säkert tillbaka.

Maidi

Mamma C sa...

Grattis till er 30 årsdag. Ha en skön sommar.
Kram mamma C

Gardenhouse sa...

Grattis till er 30 årsdag!!! Vad underbart att vara tillsammans och få uppleva barn och barnbarn.
Önskar er en underbar sommar.
Kram Sussi

Min Skattkammare sa...

Grattis till era 30 år tillsammans!!
Inte är du lastgammal....du har ju gjort dig av med lasten! ;o)
Själv åt jag en Magnum nyss.....måste ju provsmaka de nya sorterna! :o)
Suck...suck, det är inte lätt att hålla vikten när allt pockar och lockar....
Önskar dig en riktigt skön midsommar!
Åker ni nåt till Torp?
Vi hinner inte....allt är inte färdigt än...
Njut av sommaren min vän, vi kanske ses snart!
Kram Kicki

Fröken Fräken sa...

Oj, här på bloggen har det hänt grejer! Jag trodde att jag klickat fel först ;-D Synd att Laxå ligger lite långt från Luleå, jag är så loppissugen (som alltid!)