fredag 24 oktober 2008

Virus!

Nu ska ni få höra, jag har råkat ut för en konstig grej.


Har känt mig lite konstig i munnen sen förra helgen, som om jag har bränt mig under tungan, blev lite värre i veckan, sved och stack i hela munnen. Till slut tänkte jag att det är bäst någon tittar på det, har nu varit till tandläkare både igår och idag. Det är antagligen ett virus, samma som vattenkopper. Lustigta saker det finns. Just nu känns det lite bättre ialla fall.


Jag håller på med ett litet projekt här hemma, att städa fram grejer att sälja på loppis. Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska ha denna torso kvar. Vad tycker ni?


Jag har hittat en så fin adventskalender jag vill göra, få se om jag lyckas, tyvärr är bilden inte bra, jag försöker fota från en bok som heter Vintage. Blir nog ett besök på Panduro nästa vecka för att se vad som kan finnas. Visst är kalendern eller tavlan söt.