tisdag 10 januari 2012

Ett Nytt År

SL270303[1]

Tänkte jag skulle skriva en smula för att ge mig till känna och glädja några som tittar in och väntar å väntar på inlägg!

Allt har sin tid, att blogga har sin tid och att välja göra annat har sin tid. Just nu så tar annat mer plats i mitt liv som jag vill lägga min tid på.

Men man vet aldrig rätt som det är kanske jag är tillbaka!

Jag är fortfarande jätteintresserad av inredning, och i mitt huvud så dyker det upp tankar som “ det här skulle jag ha kunnat visa på bloggen” men nä..det blir inte så. Och jag besöker allt en del bloggar! Vi har en kanon fin inglasad altan här hemma numera som vi faktiskt kan sitta i nu med men inte för kalla dagar bara. Visar en liten bild på det.

Jag önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram Kristina

7 kommentarer:

Tin sa...

Trevligt att höra av dig!
Hoppas att ni har det bra. Ja vi hade jätte trevligt på nyårsafton och det var så roligt att få göra kvällen speciell för M.
Många kramar från C

Mamma C sa...

Vet du, vi satt på vår altan hela julafton. Vi hade vår kamin igång och så en varsin filt till alla som satt där. Så visst är det mysigt med inglasat.
Kram Mamma C

Vardagens guldkorn sa...

Härligt att se att du har det bra och prioriterar i ditt liv =0)
Hoppas att allt är bra!
Kram Linda

Min Skattkammare sa...

Hej Kristina!
Vet inte om du kikar in på dina kommentarer....?
Tack för i eftermiddags....så mysigt. :o)
Men jag fattar inte....jag blev så enormt sprängmätt, det sitter i än. Jag tror den där bulguren sväller i magen. Tänk om jag spricker.....POFF!! Hi hi...
Ha det gott!
Kram Kicki

Min Skattkammare sa...

Tack för påhälsningen!
Var téet gott? Mitt var inte alls tokigt!
Du har fått mail....
;o)
Söndagskram

Min Skattkammare sa...

Tittut!
Visst känns allt mycket lättare nu med ljuset och värmen....och naturens konstnär gör oss inte besvikna.
Men igår eftermiddag kom en ilsken snöby dundrande med åska och allt. Vintern är visst lite sur nu när den måste lämna plats åt våren. ;o)
För som du skriver.....allt har sin tid.
Ha en fin söndag!
Kram Kicki

Min Skattkammare sa...

Hej igen Kristina!
Läser du kommentarerna ibland eller....?
Så roligt att få en påhälsning av dig!
Tack för uppmuntrande kommentar!
Hoppas att allt är bra med dig och att du mår bra också.
Kram på Dig!
Kicki