fredag 1 oktober 2010

Hallå!

Jag vill bara tala om att jag lever, i fall någon undrar. Jag är bakom detta skrivbord en hel del. För att göra livet lite svårare så läser jag på distans och jobbar heltid. Går det så går det, vi får se hur jag mår framåt våren.

Eller också är jag här! på grekiska än Samos förla jag mig själv en vecka, och läser man på distans så gör man eller hur :)

För länge sen ( typ i augusti) så flyttade vi om lite byråar och skåp. Detta har så länge hamnat i hallen. Det passar så där, men jag vill inte göra mig av med det. Det är från vårt torp i Dalarna som vi hade förut.


Detta skåp står just nu i vårt kontor (bakom min rygg när jag sitter vid datorn) och där stod förut vårt dalaskåp. Det köpte jag i somras för bara 125 kr på loppis!
Nu väntar jag på mina gäster som kommer snart och äter upp alla kräftor jag har i kylskåpet.
Ha en trevlig helg!
Kram Kristina


4 kommentarer:

Sara sa...

härligt att du är tillbaks mamma!

Tin sa...

Säger som Sara roligt att se lite från dig igen!
Vad är det för distanskurs du läser? Låter spännande.
Kram C

Lyckoslanten sa...

Hej! Trevligt att se vad du sysslar med! Jag har också läst en del på distans och jobbat heltid med ungdomar hemma och det gick! Nu frestas du med bilder från Samos, en ö som jag älskade att få tillbringa två veckor på för trettio år sedan! Ha det skönt och lycka till med studierna! ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul att se ett inlägg från dig!
Ha en fin dag!
Kram/LenaS